LEDIIG

Hello bitches,!

Idag har jag varit ledig asa sköönt.

cassandra rigde mig precis när jag hade duschat klart så jag missade samtalet så jag ringde upp.
Stackarn skulle ta tåget men det var 1 halvtimme försenat shiiit va synd hon frös medans jag var hemma och städade, fan jag led ju med henne tänk vad kallt det är för henne :(

Jag ska snart rensa garderoben om jag orkar. inte säkert att jag orkar men vi ska se, sen ska jag skriva upp på en lista vad jag behöver och jag behöver köpa nya vinterskor, den här snön kommer ju knappast försvinna hmm..

just nu spelar jag musik så min granne hör, förlåt dacke men jag har inte kunnat spela högt på ett tag asså, jag måste få göra det snart asså :)

tack för att du inte klagar :)

aja nu ska jag kolla lite på kläder on internet ;)

puss på er bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0