Kramogram i skolan

Hello bitches
idag har det varit sjukaste dagen har varit helt sajkad, hyper trött irriterad och glad
kallas humörsvängningar (stavas)
Jag gjorde nyss klart min nyhetstext ( WIIIII ) så jävla nöjd med den om inte jag får ett G '' dödar jag henne ''
min lärare asså hahah.

Kramogram i skolan

Vi har kramogram i skolan då ska man skicka in lappar i en låda och lallala
skit jobbigt och vi ska bomba alla hahah speciellt cassandra hahha hon är helt sjuk
för vi började snacka om anton i våran klass sen började jag driva med henne om att jag och anton var tillsammans, SÅ ringer hon mig och bah '' DU DRIVER MED MIG '' och jag fick ju värsta asgarvet hahaha fan va klockren ton hon hade hahah kunde fan inte hålla mig så jag avslöjade ju mig själv lite asså hahahah det var ju roligt.. Hon e ju knäpp asså shit jag fick typ förklara hela jävla skiten om vad kramogram var så ringer hon mig DÅ fattar hon hahaha när jag säger i telefon.

aa det var ju lite roligt :P

Elin och jag åkte till huddinge och jag tog en kaffe på donken, snubben som jobbade dära hade typ lagt skratt skit i den eller typ droger jag är helt hyper och jag har typ skrivit allt detta på 5 minuter bara för att jag är så jävla snabb och hyper inte kul någonstans hahahah

puss å kram på er bitches :)

love you all and i know that you love me ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0