Hemma hos elin @

Helo bitches
idag slutade jag kl halv 11 bara för att strömmen hade gått i skolan jippie !
skit bra och fett skönt, jag vaknade dessutom försent så jag kom typ 9 1 halvtimme försent. Mamma kommer bli rasande men det är sällan jag kommer försent.

Måste kolla min skolinfo :s
Jag fick läxa till lovet bara för att jag måste komplitera och plugga inför omprovet *SUCK*

Nu sitter ja iaf hemma hos elin och fryser sönder har ingenting att göra just nu men det händer säkert grejer senare. Elin ska kanske få mitt löshår om det ser bra ut ?
kanske e för lite hår, det var ju det på mig jag har ju så tjockt hår igenligen men inte nu eftersom att jag har klippt mig.. så vi får se om det passar på elin ska fixa och trixa lite med hennes hår :)

love it love it love it. Jag funderar på att bli frisör eller något liknande, det verkar skit roligt man har alltid någon att göra på dagarna och man kan jobba svart ;)

hahhaha aja nu ska jag se lite på internet och lite annat skit på datorn.

puss å kram, Keep it G

Kommentarer
Postat av: Bögjävel - Gävles största bögblogg!

Ja :) hihi! Men jag säger till när jag har svarat på frågan. Vad händer i helgen?

2010-02-26 @ 18:16:17
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: Bögjävel - Gävles största bögblogg!

Tack sötis! :D <3

2010-02-26 @ 19:56:39
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0