HEMMA BITCHES!

HEEEEJ BITCHES,
Jag har saknat er som faaan !
Nu e jag iaf hemma och färgar mitt hår vitt, eller försöker kanske inte går så bra men vi får väll se.

Asså min dag har varit så jääävla rolig, Åkte sowboard först men jag sög så jag fick ta skidor, ( JAG ÄGDE ) Helt seriöst jag ägde för att vara nybörjare :)
( sara lärde mig, hon e bäst )

Har en massa bilder från cassandra men tycärr inte från romme, jo 1 på cassandra haha den ska vi ta in sen ska vi ta in en massa videosar från tåget och hemma hos cassandra, HADE SJUUKT KUL
Denna dagen har dog varit det sjukt roligaste dagen ever !!!!

Nästa helg ska jag och pappa åka till flottsbro ska försöka ta med mig cassandra lollo och sara, elin också flottsbro backen e ju inte så farliga men jag ska försöka få med mig dom annars åker väll bara jag och pappa.

( ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VILL ÅKA NUUU ! )

Aja nu ska jag fråga mamma när jag ska ta ut skiten, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0