här har ni något att läsa bitches ;)

Ta fram mobilen och gå in på kontakter och svara.

- Har du pussat nummer 2 ?
sara : Japp det har jag haha
- Vad har du för relation med nummer 20 ?
Edwin: Jätte bra kompis :)
- När ska du träffa nummer  24 ?
Elin: imorgon haha
- Är nummer 18 söt ?
Dacke: Hahha gud vad ska man säga ;)
- Vad var ditt första intryck av nummer 13 ?
Blogg paow: har aldrig träffat henne fick hennes nummer på fyllan :S
- Gillar du nummer 14 ?
cassie: Självklart, älskar den dära bitchen ;)
- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden ?
adde: hhaha nej ?
- När ska du träffa nummer 25 nästa gång ?
Fredde: snart får jag hoppas det var länge sen
- Är du nära vän med nummer 23 ?
Fatou: a det är jag väll ?
Har du gått på bio med nummer 4 ?
akerberg: hahhaha nej fan ?
 Skulle du kunna gå ut med nummer 35 ?
irre: hahah ja det skulle jag kunna fan :) irre är som min morsa :)
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om ?
alex mandel: hahha inget snackar med honom :S?
 Skulle du kunna ge nummer 9 en kram ?
andro: självklart vi e buddys ;)
- Vad har du och nummer 29 för relation ?
Gizem: kompisar förfan !
- Vad skulle du vilja göra med nummer 26 ?
david: inget fan hatar honom
- Vad är det bästa med nummer 37?
jack: han brukar ge mig cigg när jag inte har ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0