handlade med kim

man kom hem nyss :)
var på shopping med brorshan haha eller shopping och shopping vi åkte till 7 eleven
vi handlade glass och jätte salta troll ;)

hahah när vi åkte hemifrån så hade mamma och pappa åkt på middag med sina kompisar så står dom kvar och väntar på taxin hahah det hade dom gjort i typ 15 minuter hahah så jävla kul !!

och när vi är på 7 eleven så är det värsta psykot som ber om cigg och säger sitt hem nr till en kille som ska åka med en taxi hahha hel sjukt han måste varit sinnes sjuk men han körde bil och jag tror inte man får göra det om man är sinnes sjuk ?

aja haha lite bilder jag tog på kim i bilden :)
vissa e suddiga men so what haha
och en bild på när mamma och CO står och väntar :P


ahhaha fliin !

hahah trött eller vadå ?

hahahah

och på mitt rum som en tjej ville se johanna så här ser mitt rum ut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0