hallelujah !

Hello bitches !

Jag är hemma och förlåt för en dålig uppdatering sorry sorry, whatever aa just nu sitter jag och lyssnar på hallelujah med alexandra burke hon har sjukt fin röst tänk om man kunde sjunga så fint, dröm dröm !

 aa iaf jag har snart matteprov nästa vecka på tisdag * snyfft * kommer inte kunna en skit fan fan fan i helvete, jag är sjukt deprimerad för det. jag vill ha en fucking G någon gång men neeej det får jag aldrig bara för att jag inte fattar ett skit naaaw stackars emma JAAA det är synd om mig, men aja jag kan inte göra något åt saken, nu ska jag byta låt till ( take you'r shirt off ) så jag får bli glaad !

puss å kram bitches!

/ emhoee.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0