GRATTIS

hello bitches.

Idag fyller år idag så alla måste gratta henne.

starkareandutror.wordpress.com
GRATTA HENNE NU PUSS, HON BLIR 15

Nu e jag vit hårig så ni ska få se bilder!
Jag ska lägga in en massa bilder från cassandra,

Idag när vi åkte till huddinge så gick vi in på konsum. Då kom en kille med två chips påsar och mamma sa tll honom att han kunde gå före då sa han. Gud tack, fan vilken snygg frisyr du har jag ba tack, han bah men mitt barnbarn har ungefär likadant och det är ju rätt färg på det också.
Han va så jävla gullig :)
Sen har ju typ halva huddinge kollat på mig känns lite weard men aa :)
får väll bli en vana :)

aja kom ihåg att gratta cassandra nu :)

Denna söta ungjäveln fyller 15 år :) love jah bitch

Finaste ögonen ever :)





Kommentarer
Postat av: cassandra

Tack Babe <33

2010-02-20 @ 18:03:11
URL: http://starkareandutror.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0