Funhouse

Hello bitches jag kom nyligen hem från skolan, uuusch sämsta dagen i hela mitt liv..

Jag hade matteprov
fick inte sitta själv i ett rum
jag vill sitta själv i ett rum för att då kan jag konsentrera bättre, Jag blir distraherad på vad alla gör då vill jag se lyssna och då skiter jag i provet totalt och det sa jag till honom han, men han sa att jag itne fick så då var jag tvungen att sitta i klassrummet och det gick ju åt helvete, så det är hans fel om jag inte får godkänt.

Jag vet att alla tycker det låter fel men om ni var i min situation eller hur det stavas skulle ni bli as irriterade,
Sen var det pissmat, Kycklinglasange usch hatar lasange det är det vidrigaste jag vet. kan inte äta det så det var ju inge bra, för då åt jag bara nudel grej.

Sen hade vi fucking SO och då satt jag bara dära som ett frågetecken.

Aja nu ska jag till ica sen när jag kommer hem ska jag läsa typ 14 sidor i en fucking bok

JANNE MIN VÄN, suger balle !

puss å kram !

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmmm lasange men OMG???? 14 SIDOR??!???!!

2010-02-09 @ 17:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0