fuck it

Hello bitches

Detta är ingen bra dag för mig.
Jag frös till döds i skolan bara för att vi skulle igentligen på någon jävla utflykt men det sket sig pga tåg bussar och vädret, så vi var i skolan och gjorde '' utflykten '' istället. så mina fötter var helt döda

Sen ska elin på bio med sin syrra, och jag får inte för morsan bara för att
1, det är skola imorgon
2, jag kommer hem försent ?

jobbigt att vara 15 med föräldrar som e på en hela tiden -.-
Sen har jag inte rökt på 6 timmar så jag kommer få panik snart skiter jag i alla och går ut själv.
och jag är i min lingon vecka ( jippie ) NOOOT!!

JAG KOMMER FÅ SERIÖST ETT STORT JÄVLA UTBROTT.

skriver senare om jag har lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0