Bara 4 dagar !



Och då undrar ni säkert vadå 4 dagar kvar
Jo det är så att det är bara 4 dagar kvar tills jag klipper mig.
Jaa det börjar bli jätte tjatigt men jag vill göra det nu och jag vill göra det så fort som möjligt.
Alla undrar '' varför ska du klippa dig ''

Jo för att jag trivs inte med långt och det är tråkigt att ha långt hår alla tjejer ser ju likadanna ut då.
Alla tjejer behöver inte ha långt hår häller.
Men det är fint på alla tjejer att ha långt hår eftersom att det '' tydligen ska vara så ''
Men nej inte för mig inte i min värld eller hur man ska säga det.
Men nu är det redan försent det är bestämt och jag har bokat tid så det är försent !

woohoooo !
puss å kram alla bitches fina som fula, stora som små.
Men jag älskar er alla och jag vet att ni älskar mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0