09:15 börjar jag :)

Godmorgon bitches.
Jag börjar kl 09:15 så jag har ju sovmorgon woho..
Imorgon åker jag till romme, så jag kan inte blogga förns jag kommer hem på fredag, jag ska ju också sova hos cassandra så jag tror inte det blir bloggning asså ;) får se.

Jag tänkte byta tillbaka med min gamla mobil med pappa eftersom att han har den,
Men han ville inte, och på den mobilen fanns det filmer och internet. Liksom perfekt för mig skit tråkigt
annars kunde jag blogga på bussen och i backarna tagigt kort och lagt in på bloggen liksom varje gång. Och på resan till och från romme skulle jag kunna kolla på film men aa.

Så blev det ju inte så ni får väll vänta tills jag kommer på fredag eftermiddag tror jag det blir :)
japp nu ska jag fixa lite i mitt hem ;)
nej skoja men jag ska städa undan lite och sen käka frukost :)

puss på er

Outfit:

Linne: Gina
Jeans:Gina
Kofta: H&M


ooooh :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0