vaken och ska fixas

Vaknade för 45minuter sen ska börja fixa mig nu tycker jag eller vad tycker ni  HAHAH asså jag är på jätte bra humör men jag är för TRÖTT ORKAR INTE MED DENNA DAGEN jaja det är bara att stå ut 1 år till från och med nu säger vi fast det stämmer ju igentligen inte

Jag måste typ packa min väska eftersom att jag köpte en massa block och skit som jag ska ha med mig till skolan, jag glömde dom förra året hahah så jag kunde inte göra något den dagen hahah
Pappa är ju opererad så han kommer få sitta hemma nu och bara glo stackarn i 3 veckor men han kan i alla fall gå lite bättre nu .. 







Hissar

* Tjejer med kill perfym. Jag tycker det är lite roligt om tjejer också kan ha kill perfym om vi gillar killarnas perfym sätt på dig den bara, killar ska inte bara få ha den godaste perfymen
Eller vad tycker ni ?





Dissar

* Fulaste cardigan från H&M asså hm får fan sluta med detta dom har ju sämsta smaken nu till höst vem fan kommer köpa den tröjan seriöst ! usch fy blää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0