vaken men trött

igår satt jag vid datorn till 2 sen var jag väll uppe till halv 3 för att kolla på film :P Idag kanske älskling ska sova hos mig men bara kanske för att han lanade igår :S asså fan vad tråkigt igentligen asså bara sitta och spela hela natten det kan ju inte vara kul, okej jag har gjort det 1 gång men som tjej blir det roligt ? haha

Imorgon ang. grönalund vet inte om jag ska med mamma vet inget om det så jag har ingen aning om det ska bli att jag hänkar eftersom att mamma inte ens vet om det. plus att hon är värsta grinig sur kärring bara för att jag inte hittade ett nagel lim :| asså så är man fan bitter fy fan.



fyfan hon är en riktig bitter fitta usch fy blää !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0