tips/test

Ta fram mobilen och gå in på kontakter och svara.

- Har du pussat nummer 2 ?
Adde: Nej det har jag absolut inte ..
- Vad har du för relation med nummer 20 ?
fredrik öquist: En av mina närmaste kompisar :)
- När ska du träffa nummer  24 ?
irre gustavsson: blir säkert idag haha
- Är nummer 18 söt ?
Eddie edward: Har aldrig sett han haha
- Vad var ditt första intryck av nummer 13 ?
cecilia gustavsson: Jätte roligt och skit snäll
- Gillar du nummer 14 ?
charlie gustavsson: Som en kompis ja :D
- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden ?
Alexander ingman: Nej inte på typ 4 månader eller mer kanske ?
- När ska du träffa nummer 25 nästa gång ?
Jacob blomster: vet inte haha inte min kompis direkt
- Är du nära vän med nummer 23 ?
Imad benkabou: nej inte så, går i samma klass bara
Har du gått på bio med nummer 4 ?
Alexander nillsson: nej det har jag inte :D
 Skulle du kunna gå ut med nummer 35 ?
M: Det är min mamma haha jag varför inte liksom :D
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om ?
amanda lindell: Ingen aning allt möjligt, ganska nära varandra
 Skulle du kunna ge nummer 9 en kram ?
axl bullman: såklart han är min homie hahah nej men han är min kompis det är klart
- Vad har du och nummer 29 för relation ?
Joel: kompisar bara
- Vad skulle du vilja göra med nummer 26 ?
jeanette: inget
- Vad är det bästa med nummer 37?
marchoe mitrovic: att han är skit rolig IBLAND :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0