sf games töntigt

Kl kvart över nio drar jag till stationen för att gå till skolan med cassandra. Vi har någon töntig SF games, har vi varje år för att lära känna 6,7 och 8 men det har jag aldrig gjort och kommer aldrig att göra men aa :S
Jag vaknade kvart över ått och blev klar på en kvart asså snacka om rekord men jag undrar om jag ska byta kofta men jag hittar inga som passar * suck * kanske kan ha skjorta ellehur fan det stavas :P

Imorse kände jag att jag hade ont i halsen så jag gick upp och tog en strepsil DRIEKT orkar inte ha ont i halsen bara för att liksom men det kanske bara är för att cassandra och lollo har smittat mig men det trot jag ej :O usch hatar att vara sjuk men ont i halsen är väll okej men att ligga hemma och däcka är fan inte kul !! :(

 
ALLA sptepsil är skit äckliga förutom mint ;) den sitter jag och smaskar på just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0