SÅ JÄVLA FÖRBANNAD !

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH FAN VAD JAG HATAR SKOLAN, visst det är deras rätt till att göra som dom gjorde nu, men det är fan inte rätt att klanka ner på dom som syns och hörs mest alla andra gör ju lika mycket bara det att vi vågar säga det vi tycker och tänker.

Vågar ni säga vad ni tycker och tänker? eller sitter ni kvar i hörnet för att undvika konflikter ?





 

Jaja idag var det väll en bra dag om inte vi går mot slutet. kan tyvärr inte berätta saker för er som inte har något med er och göra, ta det inte personligt. Men aa så som ni ser nu så är jag inte på bra humör men det ska absolut inte gå över er såklart därför ska jag vara posetiv och rätt glad ( eller i alla fall försöka ) 
''Hur ska man kunna lösa ett problem om man inte ser det''


Idag ska jag och pappa fixa mina datorer lite granna för det är lite små fel på min lilla dator får inte upp ikonerna på skrivbordet därför ska vi lägga ner alla bilder och videosar på en hårdisk som mamma köpte idag smart smart,  och jag ska få pappas dator som han har fixat åt mig så får han min som han kanske behöver lite mer änn jag, eftersom att han inte gör lika mycket på datorn som jag  ska se om jag hinner göra ett litet
''sex inlägg'' innan jag byter dator eller vad tycker ni ?


en rätt så gammal bild som jag hittade på datorn. Mamma ska kopiera ut lite bilder på mig och brorshan som hon kan ha i hallen på en hylla kommer bli jätte fint måste bara ta lite kort på mig och kim tillsammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0