om man är en idiot så är man, men jag heter ju emhoe så vadå ?

1. Tre namn jag lyssnar till: 
emhoe, emma och blondi

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

jag vågar gör allt typ

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

att jag inte fattar saker

4. Detta är jag rädd för:

natt fjärilar

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

1 miljon minst, Kläder och att bli älskad

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Döda någon, äta sill och flyga luftballong

7. Detta tycker jag om att göra:

Sola, vara med älskling och att vara med elin

8. Detta vill jag göra just nu:

Shoppa och bada

9. Bästa känslan:

Att älska någon och att bli älskad

10. Värsta känslan:

att veta att någon av kompisarna mår dåligt

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Snäll, söt och helt underbar

12. Är jag kär just nu?

japp

13. Jag vill gifta mig...

det vet man inte änn jag är bara 15 dööööh

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

hoppa fallskärm dyka och lära mig att joddla

15. Min käraste ägodel:

mobilen kanske

16. Något jag vill ha i present:

pengar en ny mobil och kanske ett moppe kort tack !!

17. Detta har jag på mig just nu:

Jeans guld linne och en canada tjocktröja

18. Favoritkläder:

jeans

19. Favoritdjur:

Vit tiger

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

allt typ förutom OPERAH ELLER HUR FAN DET STAVAS USCH FY BLÄÄ

21. Favoritlåtar just nu:

BUMBY RIDE, EPIC SAX GUY

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Roligaste är ju gympa som jag har hatat i typ 3 år. tråkigaste MATTE FÖRFAN

23. Stjärntecken:

stenbock tror jag om man fyller år 20 januari tror jag man är stenbock

24. En bok jag älskar:

ingen :P

25. En film jag älskar:

tomcats tror jag den heter

26. Tv-program jag gillar:

Desperate housewifes och 2½ men

27. Favoritdoft:

Kill parfymen AXE

28. Detta äter jag gärna:

Thai mat

29. Dricker helst:

Vatten eller cola light

30. Favoritgodis:

LAKRIS

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

new york och thailand

32. Färg på mina ögon:

bruna

33. Min längd:

1.68 tror jag

34. Jag tror på:

mig & dig (aa)

35. Jag spelar:

Musik på högsta basen ;)

36. Person jag beundrar:

ABSOLUT MIN SÖTA LILLA NÖT ELIN :D

37. Så här bor jag:

lägenhet i huddinge ( förorten; )

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

inga vår familj börjar bara nysa då. Vi har plast vi slipper vattna dom då hahah vi är smarta (aa)

39. Det här tänder mig:

WTF

40. Det här gör mig avtänd:

ingen aning har inte tänkt på det ?

41. Favoritfärg:

Svart och blå

42. Favoritcitat:

'' love me hate me i don't giva a fuck ''

43. En hemlighet jag vet:

ingen aning kommer inte på någon men om jag hade gjort det skulle jag inte berättat ändå

44. Bästa present jag fått:

hur fan ska jag veta det en barbie docka när jag var 5 NEJ MEN FAN VET JAG HAHAH

45. Senast köpta skiva:

P!nk typ

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

mina vader :D

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Min mage

48. Udda förmåga/egenskap:

Har typ ingen

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

det ståtligaste djuret i världen, Lejon så klart :D

50. Vad lyssnar du på just nu?

funhouse - digital dog clean radio edit med p!nk

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

jag har varit i skolan ska kanske vara med elin sen

52. Var är dina föräldrar födda ?

Sthlm tror jag ?

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

VLC tror jag

54. Vilken är din favoritrestaurang?

hard rock café

55. När badade du i en pool senast?

turkiet :)

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

NEEEEJ HAHAHHA

57. Hur många barn vill du ha?

2 till 3 typ

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

typ oprah och jazz

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

får inte rösta och är intresserad av det fattar inget typ

60. Vad har du för TV-kanaler?

alla vanliga plus lite annat skit från boxern

61. Har du åkt moped någon gång?

Japp massor

62. Har du busringt någon gång?

hahah klart jag har :D

63. Har du fått felparkeringsböter?

nopp

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

såklart

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Thailand tror jag

66. Har du en egen trädgård?

Nej haha bor i lägenhet

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

ed, edd och eddy såklart

68. Kan du alla orden i nationalsången?

nej ahhaha :D

69. Badkar eller duschkabin?

Duschkabin

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

ingen aning

71. Favoritpizza?

vegitariana

72. Chips eller popcorn?

CHIPS FÖRFAN !

73. Vilken färg på läppstift använder du?

Använder inte läppstift haha

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

HAHAHA VAD FAN ÄR DET

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

HAHAHA över min döda kropp för snobbar

76. Apelsin- eller äppeljuice?

apelsinjuice fan

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

älskling och hans familj på hard rock café

78. Favoritchoklad?

MARABOU!

79. När röstade du senast?

venne

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

nyligen tror jag

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

nej

82. Är du bra på matlagning?

hahahahha nej det är jag fan inte

83. Klarar du att tanka själv?

Japp :D

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Nejj fuck off

85. Pepsi eller Coca Cola?

pepsi

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

nej jobbar inte

87. Vad var det senaste du handlade?

vitamin well

88. Har du kräkts offentligt?

nej hahaha

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

mångmiljadär jag har min älskling redan

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

nej faktiskt inte

91. Har du ringt något betalnummer?

vad fan är det

92. Kan man vara vän med sitt ex?

ja varför skulle inte det gå jag är ju det

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Svante edwins pappa

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

ingen aning

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

Inget

96. Vad har du i din väska?

sminkväska tröja nycklar plånnbok busskort och massa annat skit

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

kollar på tv

98. Vad är du tacksam för idag?

Vet inte att jag är vid liv kanske :)

Vart hittade du den här listan?

http://sweetlollos.blogg.se

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

ingen aning någon som verkligen inte har tålamod :D


Kommentarer
Postat av: Lollo! :)

Oh! Omg en lista sånt här e ju skit kul?! :D

Men vadå.. har jag redan gjort den här? ;p

vi kör den en gång till (a)

2010-08-23 @ 21:34:54
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0