MINA ÄLSKLINGAR FÖRLÅT

Häääj mina älsklingar förlåt att jag inte har bloggat edwin var på besök i tisdags vi kollade ju på sex and the city sen så i onsdags fyllde hans moster susanne år jippie  sen sovde jag överdära vi kollade på något epic film kommer inte ihåg vad den hette jeepers creepers 2 eller något sånt skit TRÅKIG !  och igår kom jag hem men jag gick direkt hem till elöööw vi var ute dom skulle till ung 08  jag hatar ung skit tråkigt där ju ? MEN IDAG ÄR DET JU FÖR FAN THE VOICE DIT MÅSTE JAG 

Jag tog lite bilder från igår som jag hade tänkt att lägga in


Pengar och bröst !! HAHAHA



























LOVE U ALL BITCHES

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej voice är på lördag :D

2010-08-13 @ 17:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0