Me <3 skansen

Juste ni ska få bilder från skansen som jag hade tänkt att visa er, visst är jag för snäll


emhoe on skansen

en busig emhoe

älskling och jag

listiga räven

skrattar lite när vi skulle hem

jag kan flyga

en ganska fin bild på oss om jag inte hade sabbat den ?

lipande emhoe

puss älskling

älskar denna bilden kolla älsklingens ögon!

hahah jag ska alltid sabba bilderna

mina byxor sprack på skansen * snyft *



nej det är inte min baseball jacka maja ville byta med mig.


emhoe and ebba

en bra bild om inte edwin skulle göra så men man får ett gott skratt av den

jag fuckade hela bilden som vanligt

två listiga rävar haha

kolla vad bitchig jag ser ut att vara

jag har faktiskt ett gult access kort !?

edwin visste inte hur han skulle säga det, så han visade det istället

love u hunny

hahah öööh


Kommentarer
Postat av: Ebba

and EBBA is the papparazzi OFC! xD XD<3

2010-08-01 @ 20:44:53
URL: http://l
Postat av: Anonym

2010-08-01 @ 20:45:24
URL: http://livetsomebba.blogg.se/
Postat av: jojjo

vart har du köpt din väska?

snälla svara!

2010-08-02 @ 16:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0