Månadspeng

Hello bitches snart ska jag väll åka till huddinge vaknade av att cassandra i min klass ringde 2 ggr men jag svarar inte på nummer jag inte har så jag struntade i det så ringer hon hem till mig asså hon är helt sjuk hon sa att vi får en ny tjej i klass vid namn vanessa problemet är att jag har så jävla svårt för att lära känna nya människor och hon är säkert inte som jag cassandra och lollo så det blir lite svårt för mig att liksom berätta saker för henne. Jag hatade cassandra när hon började i klassen men nu har det gått bra. HAHAh aaja skit samma

Jag har precis börjat med månadspeng tycker ni att det är bra eller dåligt. jag tycker det är jätte bra för att då slipper man be om pengarna då kan man ha dom på kontot och spara hela tiden liksom ni förstår väll vad jag menar, slipper man ba mamma kan jag få en hundring sen nästa dag kan jag få en femtiolapp ect.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0