kryssning imorgon

Ja som sagt igår bloggade jag inget förlåt men jag var på grönalund för första gången denna sommaren åkte inte så värst mycket edwin ville typ inte åka något men ändå vi hade skit kul :D Sen kom sebbe helt plötsligt upp i bilden han sa att han skulle åka idag idag men han kom igår najs najs så vi åkte lite kom hem kanske vid 1 och älskling sov över hos mig igen :) 2 dagar i rad och imorgon ska vi på kryssning så vi träffas imorgon haha. snart kan jag inte vara utan honom är så van att ligga i samma säng som honom känns konstigt att vakna och inte se honom.

Jag ska också fråga elin om jag får låna henne tröja om jag får det är ju inte säkert men jag ska kolla nu. Jag tänkte lägga ut lite bilder från igår inte för att jag har så många men jag ska iaf lägga in dom










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0