Hemma

Hello bitches jag skulle igentligen bara gå ut lite med philip när kl typ var 5 eller ngt så nu kom jag hem haha
har varit med elin och många flera, har haft jätte kul faktiskt.
Men så kommer vi till wille asså vilken apa han är asså fan han säger att han ska ha vattenpipan aa så skriver man att han ska komma till hans gård för att jag ska lämna den så ska han käka asså fan det tar 40 minuter för han att äta och tio minuter för honom att komma till sin gård asså vilken sengångare han är. Men det är tur att han har puppy eyes annars skulle jag inte förlåta honom



Postat av: anonym
Är det sant att du är så vig så du kan suga på dina egna tår ?
Bevisa med bild och hur kan du vara så sjukt vig ?

ja det kan jag, men det har jag inte berättat för någon jag har inte berättat det på min blogg iaf, så jag undrar hur vet du det. Jag har bara en bild där det står (frågetund) på så det är det ända?


så ser bilden ut och det är en bild på min sko när jag ''slickar på den'' men det gör jag igentligen ser bara så ut. jag är inte vig någonstans har alltid kunnat göra så det kan du också säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0