Hemma från huddinge

Nu är jag hemma igen det gick fort vi tog en matbit också men men ändå. Det blev ett annat block jag köpte jag skulle igentligen till liljeholmen och köpa ett SKIT BRA BLOCK men vi trodde det fanns i huddinge men det fanns ett annat så jag tog det istället i GRÖNT hhaha as coolt ju.

Nu testar jag mina högtalare på lilla datorn ska fan börja göra så här istället ha lilla datorn och använda högtalarna i den eftersom att mina högtalare på lilla datorn SUGER BALLE sorry men det gör dom verkligen, Ska snart åka till älskling han ska lana men jag ska snacka med honom och se om han är vaken men aa ni får ha det så bra puss å kram





love u mama

Kommentarer
Postat av: rebecka

Tack sötnos :) fin bild på dig o mamma, bruning! vi ses emmis Puss kram

2010-08-20 @ 20:30:25
URL: http://rebeckags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0