Hemma!

Nu är jag hemma slaggade hos älsklingen när vi kom hem igår som vanligt  Jag har tagit kort men hinner inte lägga in dom ska städa mitt rum ser för jävligt ut 

igår BLIXTRADE det som fan och jag HATAR BLIXTEN jag har börja gråta helt seriöst och vi var i en villa är inte det farligt då ?  Men i alla fall så blev jag skit rädd och vi kollade på film och jag ville bara stänga av tv och datorn allt som var elektroniskt höll fan på att pinka i byxan usch fy blää  Imorgon ska jag vara med elin hinner aldrig  att vara med henne åker bara runt hela tiden  Inte bra man ska aldrig lämna sina kompisar ALDRIG kom ihåg det läsare !!

Httade lite gamla bilder på min dator från när jag var med en kompis och han tog kort på mig hela tiden men dom har inte jag sett förns nu haha











puss på er älsklingar skriver imorrn you know i love you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0