halv 2 och vaknar !

Hello bitches jag kan inte direkt säga godmorgon till er för jag vaknade halv 2, asså jag har slösat bort hela dagen  det är fan inte roligt jag ska börja sätta på alarmet så ska jag skriva att det är skola haha fan vad bra eller hur 
Idag ska jag och elin hitta på något men vet inte vad hon skulle hem och käka och duscha sen skulle vi dra ut men vad fan ska man göra i visättra :| jaja jag kommer på något senare

tänkte lägga in lite bilder från kryssningen idag eftersom att jag inte hann göra det igår 
 


Mamma och kattis på söder

papap kollar upp på fåglarna haha söta pappa och luschen i vänstra kanten

middagen mums vad gott det var

jag och älskling i hytten

ebba vet inte vad hon gör ?

vi försökte vånga godis i munnen haha

vi ville ha samma godis HAHA

ebba också hha

älskling ville göra som ebba puta med läpparna haha

haha jag spelar * TÖNT *

hahha roligt vi har det iaf jag

jag har bling överallt

sen fick ebba damp så vi gjorde en massa miner

jätte fina vi blev

hahaha kolla fjortisen edwin

luschen

luschen igen

och sura luschen

sista bilden puss på er nu ska jag till ica maxi en snabbis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det som glittrar på din mage? Visa en tydligare bild :D

2010-08-10 @ 02:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0