fuck hoppas mobilen håller till januari

Hello bitches nu är jag hemma och är jätte kall över hela kroppen. Vi hade SF games idag och var helt sjukt tur att detta var min sista gång kommer aldrig göra om det fan. I slutet hade vi något med vatten och då kastade MALIN OCH CASSANDRA vatten hinkar över HELA mig och det ba rann i hela ryggen och nej på arslet :S fan jag bliev jätte ledsen ju så jag gav igen haha, det som var felet var att min mobil blev dungsur :( så ljudet när man snackar hörs typ inget och mina hörlurar blev sabbade hahah men jag blev inte sur, hoppas bara den håller till januari bara så är det lungt :D
asså varje år får jag en ny för jag har 12 månaders sak då får man byta för ett billigare pris, plus att mamma jobbar på TELIA så vi får rabbat :D najs najs eller hur det skulle ni också vilja ha va va va ;)


Kommentarer
Postat av: Lovisa Dahl

Hej där snygging! :) <3

2010-08-28 @ 08:53:27
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0