Fixar min pink lady

Hello bitches jag var ute ett tag men nu är jag hemma och har varit det i kanske en halvtimma men ändå jag rensade massa bilder som jag nu lägger in på en hårddisk Ska fixa min lilla pink lady ( min rosa laptop )

Hoppas den blir lite bättre änn nu. först ska jag fixa med rensningen, sen ska jag ta bort en massa pogram jag inte använder, sen ska jag fixa ett nytt virus skydd asså den kommer bli som ny jippiiiiee. jag är fan bra på sånt hära fan lite stolt att jag har lärt mig av mig själv asså eller i alla fall det mesta  * stolt *

Jag hittade en gammal bild på älskling när han var snaggad
 

han passar fan i både snaggat och långt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0