Epic sax guy

Hello bitches jag kan tyvärr inte blogga så mycket min dator är helt fuckt up vet inte vad som har hänt igår tog det 20 minuter för min dator att sättas igång man ba okej WTF !? :| Nu ska vi snart till liljeholmen och träffa jonna hon har börjat skolan snacka om ångest haha jag börjar nästa vecka haha men det gör väll dom flesta ?

Jag saknar inte min skola kan jag säga hatar min skola av hela mitt hjärta !! asså shit min skola kan tagga åt helvete fan va skönt det ska bli att byta skola när jag slutar nian !!! happy face jag kommer inte gråta av att sluta. jag kommer sakna skolan utan av att jag aldrig mera ska tillbaka
skriver igen när jag har chansen tror jag ska få pappas gamla dator istället för min !! vi får väll se puss å kram på er bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0