ed edd och eddy

hello bitches, just nu kollar jag på ed, edd och eddy jag vet det är barnpogram men lite barnslig får man vara pappa kollade också det kallas humor. Vet någon vem som är vem igentligen hmm.. haha jag tycker iaf att det är as roligt vad tycker ni.

Snart ska jag möta upp älsklingen min, han vet inte hur man åker hit stackarn han har aldrig åkt komenallt nyp. i alla fall inte själv han åker väll bara med föräldrarna Jag lärde mig åka komenallt när jag var 10 första gången var när jag skulle till huddinge med elin




Jag har fan stora ögon





nu ska jag roula ut så bloggar när jag kommer hem antar jag love you all bitches

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är fiint med stora ögon ..<3

2010-08-03 @ 18:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0