Duscha/städa

Hello bitches nu har jag duschat och ska städa tror jag men jag orkar inte fan har ingen lust.
Jag är liksom inte perfekt att jag helt plötsligt ska städa nej nej, kan inte någon städa åt mig ? Orkar verkligen inte

Idag ska jag försöka vara med elin jag hinner inte så mycket fan sen turkiet har jag kanske varit med elin 6 gånger och jag har varit hemma fett länge sen turkiet  det är inte bra tycker jag ?
Nästa vecka KANSKE vi åker till göteborg på liseberg  Men då förljer inte elin med



Postat av: anonym
vart köpte han din naveltröja


Ja, som jag hade skrivit vart jag hade varit så har jag varit i dalarna på sweap meet eller hur det stavas, och min bror köpte den till sig själv men det var lite liten såg vi så jag fick den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det sant att du är så vig så du kan suga på dina egna tår ? Bevisa med bild och hur kan du vara så sjukt vig ?

2010-08-01 @ 15:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0