bästa filmen 2010

Hello bitches idag har jag inte kunnat skriva pga att jag åkte precis till stan när jag hade vaknat  jag och älskling skulle kolla på hans skola eller hur man åkte dit haha Och gissa vad som händer jo vi tar fel buss SATANS STAN ASSÅ JAG BLIR SÅ TRÖTT !  Men men aa så går vi tillbaka för att ta buss 47 så stannar vi och käkar asså jag höll seriöst på att spy upp all mat
När vi kom hem gick vi ut med elin en stund sen skulle elin möta becca ( hennes syrra )  så jag och edwin är hemma nu vi ska kolla på film eller 2 så fort dom är klara
sex and the city 1 & 2 Jag har typ blivit beroeenden av dom  erkänn alla läsare att dom är så grymt bra serierna också men dom som har sett filmerna tycker säkert också att dom är bra


I rymden finns inga känslor
http://www.youtube.com/watch?v=xW1lkjfCTgg 
Ni får trycka på länken eftersom att när jag ska löägga in klipp blir dom så satans stora så man ser inte ens men aja Ni måste se den
puss å kram

Nu sak vi kolla på sex and the city på våran skit stora skärm

Kommentarer
Postat av: Edwin

http://www.youtube.com/watch?v=UQ3u518gSw8

Epic sax guy, say no more

2010-08-13 @ 15:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0