ÄLSKAR BILAAAAAAAAR !

Hello bitches mina små söta nattugglor. Kom precis hem från sveavägen fyfan vilket drag ! Ska dit nästa år ska ni ge fan på haha men det håller på till 6 på morgonen  detta som kallas crousing ( stavning ) Jag älskar bilarna asså från 60-talet så jävla fina  Brorsan var där med sin bil som helt plötsligt gick den sönder så han fick åka hem till huddinge och byta till saaben haha stackarn  Den bilen är hans ögonsten han ÄLSKAR den det är verkligen hans kärlek men det skulle det vara för mig också, han har liksom sparat ihop pengar och sen köpt den snacka om att man är stolt När jag blir 18 och har fått körkort ska jag också dit och ha FETASTE FINASTE BILEEEN !

Måste börja spara pengar nu kostar typ 130 000 och dom pengarna växer inte ute på min gård direkt haha

Pappa fixade en ny dator till mig så den ska jag kolla på imorgon JIPPIE love my daddiie  Simens spel dator hahah men den är gammal men och den räcker liksom eller hur om den är en spel dator eller vad tror ni  ?

så här satt alla på sina bilar typ 10 pers i 1 bil hmm.
snuten var dära men dom brydde sig inte haha





EN CRAZY EMHOEE,
ni får bilderna från crousingen imorgon kram emhoee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0