Allt i ett

Jag snackade med älskling idag och han fick gratis laptop, gymkort, Matkort och busskort. FUCK OFF SÄGER JAG BARA. Jag vill också ha en laptop gymkort och hela skiten bara för att han började i den skolan så får man tydligen det med man ba fuck off






Jag har funderat på en ny design har haft min rätt länge eller vad tycker ni ?
Eftersom att jag ha nyare bilder och så så tycker jag att jag ska ha en ny design men jag vill liksom ha som kenzas hennes är skit fin men jag kommer aldrig kunna göra som hennes  eftersom att jag inte kan ett skit om koder eller hur man ens gör en design amanda har gjort min, undrar om hon har tid och göra en liknande till mig hon gör så grymt fina hon har gjort min nuvarande som jag älskar  men jag vill inet ha rosa längre vill ha vitt och brett om ni förstår vad jag menar

puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0