vaken nu

Nu e man vaken och rök sugen, elin ska fixa sig så jag gick ut med alex och tog en cigg istället ..
får se vad som händer senare idag.

Igår var det en massa drama, och sån är ju inte jag, jag ger folk smäll på käften sen e det tyst om jag inte kan göra det slutar jag snacka med den/dom, men det gick ju inte igår så jag fortsatte hålla på ..
usch hatar drama -.-


Min rosa dator funkar nu så den ska man ha i turkiet på sommaren utomhus när jag är ute med kompisar och badar/solar
och i sängen när jag ska sova eller kolla på film.

använder den som blogg dator eller film dator :)

så här ser jag ut nu morgon vaken och trött..


Swedeen gues what !
The bitch is back again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0