träff

Hello bitches.

Detta har varit den sjukaste dagen ever ?
började med att jag försov mig hahha det visste jag att det skulle hända.. Senare hade jag bild och då fuckade jag ur på min lärare han lyssnade inte och han blev sur bara för att jag typ sjöng hahah..

I slutet av skolan så hade någon tagigt min klasskompis skor skiit kul hahah och hos fick TRÄSKOR AV VÅRAN LÄRARE HAHAHA, och hon skulle följa med mig till visättra det var PINSAMT men sjukt kul

Sen åkte jag och hon till huddinge hon skulle hem och jag skulle träffa min barndoms kompis som jag skrev i ett tidigare inlägg, gud va han inte e sig lik men han har kvar sina smile gropar
 När jag alltid umgicks med honom älskade jag dom.. och jag var jätte avundsjuk på att han hade sånna och inte jag, för jag ville också ha sånna hahah


men aa min mamma har ju gjort en operation för ungefär 2 månader sen och hon har gått ner i midjan så jäävla mycket tänker inte säga hur mycket men gud var bra det såg ut och hon var jätte glad

När jag kommer hems ka jag visa bilder på lollos träskor hahahah.
men eftersom att jag var så snäll fick hom mina rosa Uggs hahah jag hatar dom så hon fick dom av mig
puss å kram skriver när jag kommer hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0