trååk

Hello bitches,

Idag har jag tömt källaren som ni redan vet, senare efter det så mötte jag elin och det var skiiit kallt ute shit jag höll fan på att dö på riktigt, seriöst det var det jobbigaste jag har varit med om, men ändå så hade jag på mig 2 tröjor och 1 tjocktröja och då undrar jag hur fan kan jag frysa.
Men det blåste ju men ändå jag tycker att jag inte borde frysa hahha.
Jag kom också och tänka på hur fan jag orkade med vintern. Denna vintern var fan 1 av dom kyligaste jag har varit med om hahah fuck va kallt det har varit.
Och nu klagarjag på att det har varit kallt pfft det är liksom ett skämt men men.

Senare åkte vi och träffade elins kille, han var hel skum idag iaf hahah sjukaste snubben ever jag lovar er.
Sen skulle ju söta jag åka hem orkade inte vara i flempan så jag åkte hem, MEN min buss kom 33 och när jag kom till huddinge sjukhus var kl 07 så jag gick hem och jag kom hem 25 det är rekord asså tänk er hur fort jag gick hem hahaha.

Från 07 - 25
huddinge sjukhus till visättra den är en bit att gå för att var 18 minuter och jag sprang inte ens hahah
eller jag tror det e 18 minuter lite dålig på att räkna men aja ni kan ju räkna ut det själva haha, men nu sak jag göra lite jobb till so hahah ( Emma e duktig i skolan )


Puss å kram skriver senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0