Party like a rock star

Hello bitches.

Nu ska man snart tagga ut och möta sebbe, ska bara vänta tills elin har duschat klart och fixat sig.
så det blir en hel del väntan på att hon ska fixa sig ..

Idag ville JAG grilla men inte elin, visst är hon tråkig (JAAAA)
hahah men det får väll bli i sommar som kommer snart, jag tycker att det är skit tråkigt väder ..
någon annan mer än jag som tycker det ?

Så idag blir det väll att luffa runt.
i veckan ska jag och elin gå på friskis och svettis WOOHOO
har längtat, men först ska vi på kurs hur man hanterar alla maskiner och shit sen får vi gå hur mycket vi vill eftersom att jag har månads kort  

Men elin får betala 150 för första gången eftersom att hon inte har det hahah sorry bitch you'r not a VIP,
hahah som om jag e det nope

men men nu ska jag kolla lite på FB och se om vi har något roligt att se  

aja CYA bitches.


HAHAHA skönaste bilden EVER
från Göteborg

puss å kram

Kommentarer
Postat av: Simpan =D

Haha Liraren i egen högperson :P alltså Elin

2010-04-12 @ 15:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0