oj oj oj

HAHAH i fredags gjorde jag ett roligt misstag med sminkningen, Det e så att min rouge åkte ned i golvet för några dagar sen och aa i fredags skulle jag öpnna den. Då fick jag på fingrarna utan att märka det och sen skulle jag fixa min kant i håret vid örat, då kommer det röd rouge färg i mitt hår, och gissa vad det gick inte bort .. typiskt



inte najs någonstans och när jag kom hem var det typ borta hahah så det va skit jobbigt att gå runt med röd färg i håret såg ut som en gammal rosa hårfärg hahha inte kul
okej lite kanske


Kommentarer
Postat av: kickan34

fan skitsnygg frisyr! :D Har liknande men brunt här :D Kram

2010-04-22 @ 00:15:36
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0