Min mobil is fucked up

Hello bitches
detta har varit den TRÅKIGASTE DAGEN I MITT LIV. Elin är med hennes kille, och alla andra e typ ute men jag kan inte få tag på någon för att min mobil är knullad, när jag ska smsa någon så står det
'' Återgärden misslyckad ''
jag blir fan skit sur eftersom att danne skulle köpa cigg till mig men jag kan inte få några sms och jag kan inte ringa inte skicka sms inget fan jag få seriöst daaamp.

Men som tur e att min andra mobil är på lagning.
fan jag kan inte få tag på någon och ajg har inte rökt något idag -.-

+ att jag drömde sjukaste drömmen ever. fan jag mår ju inte bra direkt ?
så smsa mig inte för jag kommer inte svara för att jag inte kan

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0