Miljöuppgifter

Hello bitches.

Nu sitter jag och gör mina uppgifter till so:n på torsdag som sinem ska få för att skriva rent för hand, hon har skit fin handstil så hon ska få skriva rent eftersom att vi ska sätta upp det på plancher eller hur det stavas.
Det kommer säkert bli jätte bra, asså jag har kanske inte allt bra men jag e jätte nöjd med detta som jag har skrivit nu, om man bara sitter hemma och jobbar så går det jätte bra tillslut. I skolan skulle jag aldrig kunna göra något.

På måndag har jag prov i NO:n uuusch jag kan ju säga att jag inte kommer klara det, asså dom som har VG och MVG i det asså jag lovar ni e fan bäst jag fattarinte hur man kan få det jag hatar det och kommer att spåtta på det så länge jag lever ..
Hatr det verkligen. Mina mål i livet e att klara skolan bra, men efter det vill jag gifta mig rikt så slipper jag att jobba som en jävla idiot men det kommer ju inte bli så direkt eller vad tror ni.

aja nu ska jag sova och fortsätta imorgon.
Imrogon har jag omrpov i matten kommer säker gå jätte bra, jag älskar min matte lärare han gör så att jag fattar på ungefär 5 minuter om jag inte har förtått på 1 halvtimme det e sjukt bra och han kanske slutar efter sommarlovet jag kommer seriöst börja gråta, Jag kommer böna och be om att han får stanna kvar ..

puss å kram sweett dreams bitches ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0