men hittar bara man funderar ..

Det e sant jag satt kanske 1 kvart för att veta vad jag skulle ha på mig. och jag satte på mig 3 par jeans som jag inte vill ha sen 3 tröjor nej det passade inte bra, som jag skrev tidigare jag måste ha nya kläder längtar tills jag åker till turkiet för då ska jag bara shoppa, jag kommer inte bry mig om solen eller något jag ska bara handla .. Okejj jo jag kommer sola som fan men på kvällen ska jag bara handla

Hahha aja nu salk jag se om jag får i mig lite frukost, jag hatar frukost på morgonen + att jag har hemkunskap idag så jag kanske inte behöver äta något ?
Jo fan 1 macka för jag tror vi ska göra fisk idag UUUUUEK
Skriver kanske senare. JUSTE JAG MÅSTE FIXA HÅRET

NEEEEJ NU BLEV JAG STRESSAD IGEN....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0