Masmo

Idag skullevi grilla men det blev inget så vi taggade till masmo och mötte kim,adam,wille och sebbe sen åkte jag hem orkar inte vara där så jäävla tråkigt.

Det är fel på mitt mellanslag på tanientbordet(stavas)
så det går trögt för mig att skriva för att det har fuckat upp sig.

Jag har äntligen hittat låten som jag har letat efter, från tv pogramet  sandhamn .. tacka adam han sa vad den hette tack adam haha..


Dolce joe med Marcel  

Kan inte sätta in låten från youtube men det e bara att söka eller trycka på länken

http://www.youtube.com/watch?v=thfYIhMlfwk&translated=1

jaja nu ska jag fortsätta kolla på efterlyst


och sen bjussar jag på denna



och ja jag sover med min mobil, en viss person tog kort på mig när jag sov.. hahah nu vet ni hur jag sover

puss å kram bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0