Källare

Hello jag vaknade skit tidigt i morse för att vi skulle rensa våran källare, den ska renoveras ..
det var det jobbigaste jag har varit emd om jag svättades sönder haha jävlar vad jag kommer ha träningsverk i benen mina ben är helt döda, har brungit i trappor upp och nera hahha.

Vi fyllde på släp som vi skulle fylla med en massa skit och jag skojar inte det blev FULLT men det var inte ens våra saker. Det var våran grannes, sen har vi gett våran andra granne våran säng, eller min hahah som jag hade när jag gick i kanske 6:an 5:an hahah det var skit roligt
Och nu e jag helt slut, sen har jag fått blåsor på min stakars tunga som jag har skit ont i.. men det jag skrev igår om min tand, Jag tror faktiskt inte att den kommer gå av jag tror bara att jag inbillade mig hahah 

Men man vet aldrig jag vill fortfarande inte att den ska gå av då börjar jag gråta :P

Aja nu ska jag kolla på 6 N the City avsnitten

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0