HEADERN!

ÄNTLIGEN HAR JAG FÅRR HEADERN AV LOLLO
100 ÅR SENARE :)

Nyss städade jag klart mitt rum :)
fan jag är så stolt över mig själv hahah men det e helt seriöst jag är jätte stolt..
Medans jag städade hittade jag en jätte söt tröja som jag inte har sett förut hade säkert den när jag var liten, lite roligt att hitta kläder sen man var liten .

Idag ska jag kanske grilla med elin jonna och några killar, tror jag men jag vet inte om jag har lust ?
aja vi får se hur det ser ut senare, jag ska iaf köpa cigg :)


före:




Efter:




gud vad fint det blev :)

DAGENS OUTFIT:



jeans: new yorker
Linne: H&M
t-shirt: gammal sen jag var liten.


happy face


nu ska jag ringa alex och snacka med honom puss å kram bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0