fylla

Nu har jag och min mamma hämtat 1 av mina kompisar, Detta måste vara 1 av hennes värsta fyllor hon var helt förstörd kunde knappt kolla på henne. Säger bara snälla gumman drick inte så mycket nästa gång.

Min kompis brukar ha koll på hur mycket hon dricker, Men detta såg fan inte bra ut
Men hennes kille förfan vad jag tycker han e söt. Han ringde mig och sa emma snälla hjälp mig.
Asså det kallar jag kille till 100% och snäll nog som jag alltid är hämtar jag hem båda två asså my gaad vad jag älskar att se dom ihop. även hur dumma båda kan vara mot varandra så älskar dom varandra naaw

Min mamma är väldens snällaste men det var tur att hon inte låg och sov, men då fanns det ju en plan B
Brorsan (a) hahha han är också alltid snäll



Hur mycket dricker du
Och hur mycket tycker du att det räcker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0