Fanclub

Hello bitches ,

Nu e jag nyduchad och fräsh, okej men det e jag ju alltid ;)
Men aa nu har jag kollat på mina komentarer på 1 av mina inlägg då står det
'' Emhoee fanclub ''
jag blev ju självklart jätte häpend, men jag tror jag redan vet vem det är ?

Juste jag var ute lite med jonna och elin sedan gick vi hem till elin eftersom att jag behövde låna hennes toalett en snabbis hahah :P
men så kände jag att jag frös som in i H-VETE så jag tvättade händerna i varmt vatten och trodde det skulle hjälpa men det gjorde det ju inte, vad fan tänkte jag med ?

Men när vi gick in till elins rum för att kolla på '' Håkans bar ''
så kände jag att jag kommer få feber, And guess what, i have a fever
suck man orkar ju fan inte längre med att vara sjuk hit vara sjuk dit, jag hatar att vara sjuk men men vad ska jag göra liksom. Jag kan ju inte direkt trolla bort det ..

Jaja nu sak jag kolla på film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0