Alanya

Jag åker om 67 dagar till Turkiet i Alanya omg va skönt men på 1 sätt vill jag inte .. Kan tyvärr inte berätta varför.

Aja jag har solat typ sen jag kom hem och GUUUD va det va najs, känns som att det e sommar på riktigt när man e i solen på balkongen OMG ..
I skolan var det slöö dag haha jag lovar men imorgon är det jag som gör BILTVÄTT haha
tiditgt pass fan va skönt att jag och min kompis sara bytte pass annars skulle vi ha det sena passet uusch skulle inte palla i typ 2 timmar till halv nio NEJ NEJ NEJ !

så jaa imorgon börjar man  halv tio jätte skönt sen slutar vi typ 2 eller ngt sen börjar jag 5 ingen -.-
hahah aja det kommer nog gå bra ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

emma får man suga på dina tår

2010-04-28 @ 00:01:32
Postat av: Emma

men va

2010-05-04 @ 15:01:34
URL: http://eemhoe.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja får jag suga på dina tår

2010-05-04 @ 16:37:16
Postat av: Emma

vem fan e du

2010-05-04 @ 22:21:23
URL: http://eemhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0